“Samen aan de slag, hard werken in een gezellige sfeer”

Als coördinator Klantcontactcenter zorg ik er vooral voor dat alle randvoorwaarden, tools, informatie en faciliteiten aanwezig zijn, zodat het team goed kan functioneren. Van gesprekstechnieken en roosters tot afstemming met collega’s uit andere teams en de digitalisering van processen. Heel divers.  

Ik werk hier bij het KCC echt in het hart van onze organisatie. Dat vind ik gaaf. Mijn collega’s en ik zijn het visitekaartje van Woonwaard, zowel aan de telefoon als aan de balie. Hier begint het en zetten we de sfeer in het contact met onze huurders.

Wij willen hen zo goed mogelijk helpen. De ene keer gaat dat om een reparatie of klacht, de andere keer is dat een luisterend oor. Dat maakt het werk ook direct uitdagend. Je weet nooit wie je aan de lijn krijgt met welke vraag. Dat maakt dat we constant moeten schakelen en inspelen op de behoefte van de huurder. En als het kan de verwachtingen overtreffen natuurlijk. Nét dat stapje extra doen.  Met die ontwikkeling zijn we volop bezig.

Dat vind ik trouwens ook echt wel kenmerkend voor Woonwaard. Die aandacht voor de mens. Uiteraard voor onze huurders, maar ook zeker voor collega’s. Het is een hele betrokken club collega’s, die oog heeft voor elkaar. Weinig hiërarchie, ik krijg veel ruimte om mijn ideeën in te brengen en mijn manager staat niet constant over mijn schouder mee te kijken. We doen het naar mijn gevoel echt samen.  Ik zie dat in mijn team bijvoorbeeld terug in dat collega’s – na de coronaperiode – weer heel graag komen werken op kantoor. Samen aan de slag, hard werken in een gezellige sfeer.

Martin Tillema - Coördinator Klantcontactcenter

 

 

 

 

contact 

 

 

 

 

 

 

 

volg ons ook op

Hertog Aalbrechtweg 30

 LinkedIn
1823 DL Alkmaar Youtube
sollicitaties@woonwaard.nl     Woonwaard